close

Skylar Grey - Invisible  

Skylar Grey - Invisible

 

I take these pills to make me thin
我吃這些藥來變瘦
I dye my hair, and cut my skin
我染髮,我做了去皮處理
I try everything to make them see me
我試遍所有,好讓人看到我
But all they see is someone that's not me
但是大家看到的那人都不是我

Even when I'm walking on a wire
就連我走鋼絲
Even when I set myself on fire
就連我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都想讓自己最美
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內在是一團糟
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?

Here inside, my quiet hell
我內心世界-寂靜無聲的地獄
You cannot hear, my cries for help
你聽不到我的呼救
I try everything to make them see me
我試遍所有,好讓人看到我
But everyone sees what I can't be
但是大家看到的那個不會是我

Even when I'm walking on a wire
就連我走鋼絲
Even when I set myself on fire
就連我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都想讓自己最美
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內在是一團糟
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?

Sometimes, when I'm alone
有時,我自己一個人時
I pretend that I'm a queen
我會假裝我是女王
It's almost believable
那真的會讓人信以為真

Even when I'm walking on a wire
就連我走鋼絲
Even when I set myself on fire
就連我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都想讓自己最美
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內在是一團糟
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得像隱形人,像隱形人?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Fish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()